pirmdiena, 2018. gada 24. decembris

L-BIBLE2


Bībele. Vēstures Grāmatas



Titullapa:


Saturs:

15. Jozuas Grāmata (Книга Иисуса Навина)
16. Soģu Grāmata (Книга Судей израилевых)
17. Rutes Grāmata (Книга Руфи)
18. Pirmā Samuēla Grāmata (Первая книга Царств)
19. Otrā Samuēla Grāmata (Вторая книга Царств)
20. Pirmā Ķēniņu Grāmata (Третья книга Царств)
21. Otrā Ķēniņu Grāmata (Четвертая книга Царств)
22. Pirmā Laiku Grāmata (Первая книга Паралипоменон)
23. Otrā Laiku Grāmata (Вторая книга Паралипоменон)
24. Ezras Grāmata (Книга Ездры)
25. Nehemijas Grāmata (Книга Неемии)
26. Esteres Grāmata (Книга Есфири)

Fragmenti no grāmatas:

1 Un notika pēc Mozus, Tā Kunga kalpa, nāves, ka Tas Kungs runāja uz Jozuu, Nūna dēlu, Mozus palīgu:
2 «Mans kalps Mozus ir miris; tad nu celies ar visu šo tautu un ej pāri Jordānai uz to zemi, ko Es viņiem, Israēla bērniem, gribu dot.
3 Visas vietas, kur jūs savu kāju pēdas liksit, Es esmu jums devis, kā Es to esmu Mozum solījis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru